THE CONTEXTUAL FACTORS BEHIND CEO DUALITY: AN EMPIRICAL ANALYSIS OF BRAZIL’S CASE

Periódico: REBRAE. REVISTA BRASILEIRA DE ESTRATÉGIA (IMPRESSO)
Ano: 2019
Autores: ELISA MARIA MOSER, PAULO VITOR JORDAO DA GAMA SILVA, FERNANDO NASCIMENTO DE OLIVEIRA, MICHAEL ESPINDOLA ARAKI

The influence of ubiquitous connectivity, trust, personality and generational effects on mobile tourism purchases

Periódico: Information Technology & Tourism
Ano: 2019
Autores: Roberto Pessoa de Queiroz Falcão, Jorge Brantes Ferreira, Murilo Carrazedo Marques da Costa Filho

The Quest for Sustainable Communities in Isolated and in Urban Settings

Periódico: Journal of Social Entrepreneurship
Ano: 2019
Autores: Patricia A. Hodge, Ana Carla Bon, Marcos Cohen, Fabiane Turisco

The redefining of later life through leisure: music and dance groups in Brazil

Periódico: Leisure Studies
Ano: 2019
Autores: Fábio Francisco de Araújo, Angela Maria Cavalcanti da Rocha

The Rio De Janeiro international airport privatization: a problem of overbidding?

Periódico: Latin American Business Review (Binghamton, N.Y.)
Ano: 2019
Autores: Naielly Lopes Marques, Luiz Eduardo Teixeira Brandão, Leonardo Lima Gomes

The role of innovation for leveraging regional development

Periódico: Pretexto (Belo Horizonte. Impresso)
Ano: 2019
Autores: Fábio de Oliveira Paula, Jorge Ferreira da Silva

The Role of the Appropriability Mechanisms for the Innovative Success of Portuguese Small and Medium Enterprises International Journal of Innovation Management

Periódico: International Journal of Innovation Management
Ano: 2019
Autores: Fábio de Oliveira Paula, Jorge Ferreira da Silva

Um estudo sobre o discurso e a prática de um grupo de consumidores de alimentos orgânicos

Periódico: FFBusiness
Ano: 2019
Autores: Paula Porto de Pontes Valentim, Luis Fernando Hor-Meyll Alvares, Luis Alexandre Grubits de Paula Pessôa, Murilo Carrazedo Marques da Costa Filho

Use Intention of Automated Self-Service Services in Mobile Telecom

Periódico: REA REVISTA DE ADMINISTRAÇÃO DA UFSM
Ano: 2019
Autores: Tito Mendes da Costa, Jorge Brantes Ferreira, Angilberto Sabino de Freitas, Juliana Werneck Rodrigues, Fernanda Leão Ramos

VALUE CO-CREATION IN ONLINE SHOPPING

Periódico: ADM. MADE (UNIVERSIDADE ESTÁCIO DE SÁ)
Ano: 2019
Autores: ROBERTA ROCHA FREIRE, DIANA SINCLAIR PEREIRA BRANISSO, LUIS FERNANDO HOR MEYLL ALVARES